28 Temmuz 2009 Salı

sıcak bir yaz günü öğleden sonrası

(fotoğraf: cf-wesenberg)
("landskap", cf-wesenberg)

evde, en kısa zamanda bitmesi gereken bir bildiri metni ile uğraşıyorum. dışarda cascavlak güneş, çılgın rüzgar!
sıkıntıma eşlik edecek müzik araken rafta, çoktandır dinlemediğim enver ibrahim'e denk geliyorum. hazine bulmuş gibi seviniyorum; eşlik etmek kelime mi, kesinlikle hafifletecektir sıkıntımı.
nitekim öyle de oluyor; ibrahim'in son albümü "le voyage de sahar"daki ud-piyano-akordeon sohbeti düşüncelerimi de, güneşi de, rüzgarı da yumuşatıyor...

özlemişim enver ibrahim'i... arka arkaya diğer albümlerini yerleştiriyorum cd-çalara, öğleden sonrama eşlik ediyorlar...

"le voyage de sahar" 2006 tarihli.
dağılmaya ve yapmam gereken şeyden kaçmaya meyilli bir merakla, neden çoktandır sesi sedası çıkmıyor tunuslu udi'nin diyerek internette sitesini buluyorum. neyse, sonbahara yeni albüm satışta olacakmış; ismi belli değil, "anouar brahem quartet" yazıyor sadece. klaus gesing bas klarinette, björn meyer kontrbasta, khaled yassin perküsyonda eşlik ediyorlar ibrahim'e.
yeni albümün tur tarihleri de belli, daha istanbul yok duraklar arasında. umarım eklenir...

şimdi, yıllar önce rumelihisarı'ndaki serin atölyede enver ibrahim'in müziği ile tanışmamı sağlayan barbaros erköse'li, kudsi ergüner'li "conte de l'incroyable amour" dönmekte...
selam ve sevgiler nuraycığım...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder